______________________________________________________________________________________


Tjenester og bedriftsprofil

Vår supportavdeling hjelper deg i gang med bruken av Admin 123 det være seg regnskap, faktura/ordre eller lønn.  

  Profesjonell kundestøtte

 Systemutvikling/forbedringer etter tilbakemelding fra kunder og etter myndighetenes krav

 Årlig vedlikeholdsavtale/kundestøtte til fast pris med ubegrenset tilgang til hjelp

 Mer enn 2000 kunder gir oss tidvis utfordringer der  vi setter vår faglig kunnskap og vår ære i å løse disse til kundens tilfredshet

 Våre kunder er våre beste selgere/referanser

 Meget høy driftssikkerhet. Aldri feil, plunder eller heft

Kunder forlater oss ikke p.g.a. misnøye, men av årsaker som opphør/oppkjøp eller enorm vekst etc.

 Vi har det hyggelig med våre kunder og de med oss

 Lett å lære - Lett å bruke

Vi har kunder fra Alta i nord til Lindesnes i sør, til og med Kanariøyene i Spania og på Svalbard brukes Admin 1-2-3  

Vi har kontorer i nærheten av It-senteret på Fornebu, lett tilgjengelig  med parkeringsplass

Last våre systemer ned fra nettet og prøv våre produkter. Du får en positiv opplevelse

Noen av våre største brukergrupper er regnskaps/revisjonskontorer og fagbevegelsen

Vi bygger ikke vår forretningsidè på ”luftslott”, men har en bunnsolid økonomi ved hardt ærlig arbeid og tillit fra brukere.

Vår supportavdeling: 67 58 32 49 eller epost: post@admin123.no.

 

______________________________________________________________________________________

 

Noen fordeler ved Admin 1 – 2 - 3  (les mer om hvert enkelt produkt på produktsidene)

 Ø      Oversiktlig ”flat” menystruktur, alt på ett brett.

 Ø      Intuitivt brukergrensesnitt, helt i tråd med windows standarden.

 Ø      Alt punchearbeid er lagt opp slik at man kan bruke tastaturet hele tiden.  Ønsker man å bruke mus er det like greit.

 Ø      Oversiktlig og tydelig informasjon om hva som skjer på skjermen. (Ikke ”rotete” skjermbilder).  Dette gir en god og avslappet arbeidssituasjon.

 Ø      Alle rapporter kan vises på skjerm før de evt. skrives ut.  (Gjelder ikke obligatoriske journaler)

 Ø      Alle giroblanketter i systemet kan endres og tilpasses av brukeren selv.

 Ø      Enkel trinn for trinn gjennomføring av alle rutiner gir god kontroll.  (registrer, skriv ut, godkjenn)

 Ø      Bruker windows utskrift system.   Kan selv velge hvilken skriver uansett rapport.

 Ø      Postnummerkatalogen er lagt ved.  Alle norske poststeder hentes frem automatisk.

 Ø      Rask databasesystem inkludert.  Ingen ekstra programvareutgifter.

 Ø      Standard gjennomprøvede rapporter integrert.  Ikke nødvendig å definere egne, eller leie inn konsulenthjelp for rapportdefinisjon.

 Ø      Alle kartotek kan listes på skjerm, lett å endre sorteringsrekkefølgen ved et klikk.

 Ø      Egen rutine for sikkerhetskopiering.  Komprimering av data.

 Ø      Enkel innlesing av nye versjoner. (Rimelig brukeravtale uten skjulte tillegg)

 Ø      ”Kopier/Lim inn” knapp for kopiering av adresseopplysninger til f. eks. tekstbehandling.

 Ø      Autaomatisk postering av poster fra bank (KID/OCR) uten ekstra kostnad.

 Ø      Gjennomprøvet flerbrukerfunksjonalitet

 Ø      Full integrasjon regnskap/faktura/lønn.

 Ingen praktiske begrensninger: Inntil 999.999 kunder, 9.999.999 varer/artikler, 9.999 ansatte,  999.999 fakturaer pr. år