______________________________________________________________________________________
Tjenester og bedriftsprofil
Vår supportavdeling hjelper deg i gang med bruken av Admin 123 det være seg regnskap, faktura/ordre eller lønn.
Profesjonell kundestøtte
Systemutvikling/forbedringer
etter tilbakemelding fra kunder og etter myndighetenes krav
Årlig
vedlikeholdsavtale/kundestøtte til fast pris med ubegrenset tilgang til hjelp
Mer
enn 2000 kunder gir oss tidvis utfordringer der vi setter vår faglig kunnskap og vår ære i å løse disse
til kundens tilfredshet
Våre
kunder er våre beste selgere/referanser
Meget
høy driftssikkerhet. Aldri feil, plunder eller heft
Kunder
forlater oss ikke p.g.a. misnøye, men av årsaker som opphør/oppkjøp eller
enorm vekst etc.
Vi
har det hyggelig med våre kunder og de med oss
Lett
å lære - Lett å bruke
Vi
har kunder fra Alta i nord til Lindesnes i sør, til og med Kanariøyene i
Spania og på Svalbard brukes Admin 1-2-3
Vi
har kontorer i nærheten av It-senteret på Fornebu, lett tilgjengelig
med parkeringsplass
Last
våre systemer ned fra nettet og prøv våre produkter. Du får en positiv
opplevelse
Noen
av våre største brukergrupper er regnskaps/revisjonskontorer og fagbevegelsen
Vi
bygger ikke vår forretningsidè på ”luftslott”, men har en bunnsolid økonomi
ved hardt ærlig arbeid og tillit fra brukere.
Vår supportavdeling: 67 58 32 49 eller epost: post@admin123.no.
______________________________________________________________________________________
Ø
Oversiktlig ”flat”
menystruktur, alt på ett brett.
Ø
Intuitivt
brukergrensesnitt, helt i tråd med windows standarden.
Ø
Alt punchearbeid er lagt
opp slik at man kan bruke tastaturet hele tiden.
Ønsker man å bruke mus er det like greit.
Ø
Oversiktlig og tydelig
informasjon om hva som skjer på skjermen. (Ikke ”rotete” skjermbilder).
Dette gir en god og avslappet arbeidssituasjon.
Ø
Alle rapporter kan vises
på skjerm før de evt. skrives ut. (Gjelder
ikke obligatoriske journaler)
Ø
Alle giroblanketter i
systemet kan endres og tilpasses av brukeren selv.
Ø
Enkel trinn for trinn
gjennomføring av alle rutiner gir god kontroll. (registrer, skriv ut, godkjenn)
Ø
Bruker windows utskrift
system. Kan selv velge
hvilken skriver uansett rapport.
Ø
Postnummerkatalogen er lagt
ved. Alle norske poststeder hentes
frem automatisk.
Ø
Rask databasesystem
inkludert. Ingen ekstra
programvareutgifter.
Ø
Standard gjennomprøvede
rapporter integrert. Ikke
nødvendig å definere egne, eller leie inn konsulenthjelp for
rapportdefinisjon.
Ø
Alle kartotek kan listes
på skjerm, lett å endre sorteringsrekkefølgen ved et klikk.
Ø
Egen rutine for
sikkerhetskopiering. Komprimering
av data.
Ø
Enkel innlesing av nye
versjoner. (Rimelig brukeravtale uten skjulte tillegg)
Ø
”Kopier/Lim inn” knapp
for kopiering av adresseopplysninger til f. eks. tekstbehandling.
Ø
Autaomatisk postering av
poster fra bank (KID/OCR) uten ekstra kostnad.
Ø
Gjennomprøvet
flerbrukerfunksjonalitet
Ø
Full integrasjon
regnskap/faktura/lønn.
Ingen praktiske begrensninger: Inntil 999.999 kunder, 9.999.999 varer/artikler, 9.999 ansatte, 999.999 fakturaer pr. år